האיזור האישי

האיזור האישי הוא המקום בו ניתן לקבל שירותי מידע על נתוניך בקרנות, לרבות הפקדות, משיכות יתרות וכדומה וכן לצפות ולהוריד מסמכים ואישורים כמו אישור תוכנית הלימודים, טופס המענק, אישור וותק ועוד.

המידע הפיננסי המוצג באיזור האישי מתעדכן אחת לחודש, עד ליום ה- 20 בכל חודש.

הצטרפות לשירות האיזור האישי

ההצטרפות לשירות “האיזור האישי” מחייבת רישום ראשוני לקבלת קוד משתמש אישי וסיסמה.

בסיומו של תהליך ההצטרפות יסופק לך קוד משתמש אישי.

מטעמי אבטחת מידע, תישלח סיסמה למספר הטלפון הנייד הרשום אצלנו. ולכן, כדי להצטרף לשירות על מס’ הטלפון הנייד שלך חייב להיות מעודכן בחברה. 

בכניסתך הראשונה לשירות תתבקש החלפה של הסיסמא הזמנית לסיסמה אישית.

קוד המשתמש בצירוף הסיסמה האישית יאפשרו את כניסתך לשירות.

שימו לב
לקוחות הבנק הבינלאומי יכולים לקבל את המידע דרך אתר הבנק ללא צורך ברישום לאיזור האישי !!!  

בכל חשש כי סיסמתך ידועה או נחשפה לאדם או גורם אחר – מוצע להחליף אותה.

שחזור סיסמא לאיזור האישי

ניתן לשחזר סיסמא במקרה של שכחה או חסימה בתנאי שיש ברשותך את הקוד הטלפוני לשחזור שנשלח יחד עם הסיסמא הראשונה. 

עליך לבחור בכניסה את האפשרות “שכחת / נחסמה סיסמתך?” ולהזין את הפרטים המבוקשים כולל הקוד או להיכנס ישירות לקישור ולשחזר את הסיסמא.

אם אין ברשותך קוד משתמש עליך לבצע הצטרפות מחדש.

חשוב לדעת!

  1. 6-8 תווים.
  2. תשלב אותיות ומספרים.
  3. אין להשתמש ברצף של תווים חוזרים כגון: 111 או AA.
  4. אין להשתמש בתווים עוקבים כגון: 123 או ABC.
  5. אין להשתמש בתווים סמוכים במקלדת כגון QAZ או SDF.
  6. אין להשתמש בסיסמאות בהן נעשה שימוש בעבר.
  7. יש להימנע מסיסמאות קלות לניחוש כגון מס’ תעודת הזהות, תאריכי לידה, שמות בני זוג או ילדים וכד’.
  8. אין להשתמש בקוד המזהה (קוד המשתמש), או בחלק ממנו, כסיסמה.