האזור האישי הוא המקום בו ניתן לקבל שירותי מידע על נתוניך בקרנות, לרבות הפקדות, משיכות יתרות וכדומה וכן לצפות ולהוריד מסמכים ואישורים כמו אישור תוכנית הלימודים, טופס המענק, אישור וותק ועוד.
המידע הפיננסי המוצג באזור האישי מתעדכן אחת לחודש, עד ליום ה- 20 בכל חודש.
אם יש לך קוד שם משתמש וסיסמא ניתן להיכנס כאן.
הצטרפות לשירות האזור האישי (כניסה ראשונה לאזור האישי)
ההצטרפות לשירות "האזור האישי" מחייבת רישום ראשוני לקבלת קוד משתמש אישי וסיסמה.
למספר הטלפון הנייד שלך הרשום בקרנות תישלח סיסמא חד פעמית. ולכן, כדי להצטרף לשירות מספר הטלפון הנייד שלך חייב להיות מעודכן בחברה.
בעת הכניסה להצטרפות לשירות יוצג לפניך מספר הטלפון הנייד שלך הרשום אצלנו.
רק אם המספר מעודכן – ניתן להמשיך בבקשת ההצטרפות
אם מספר הטלפון הנייד שלך שונה מהמספר המוצג או שאינו מעודכן, עליך להגיש בקשה לעדכון פרטי התקשרות.
בסיומו של תהליך ההצטרפות יסופק לך קוד משתמש אישי.
בכניסתך הראשונה לשירות תתבקש החלפה של הסיסמא הזמנית לסיסמה אישית.
קוד המשתמש בצירוף הסיסמה האישית יאפשרו את כניסתך לשירות.
שימו לב
לקוחות הבנק הבינלאומי יכולים לקבל את המידע דרך אתר הבנק ללא צורך ברישום לאזור האישי !!!
בכל חשש כי סיסמתך ידועה או נחשפה לאדם או גורם אחר – מוצע להחליף אותה.
שחזור סיסמא לאזור האישי
ניתן לשחזר סיסמא במקרה של שכחה או חסימה בתנאי שיש ברשותך את הקוד הטלפוני לשחזור שנשלח יחד עם הסיסמא הראשונה.
עליך לבחור בכניסה את האפשרות "שכחת / נחסמה סיסמתך?" ולהזין את הפרטים המבוקשים כולל הקוד או להיכנס ישירות לקישור ולשחזר את הסיסמא.
אם אין ברשותך קוד משתמש עליך לבצע הצטרפות מחדש.
חשוב לדעת!
- סיסמה חוקית, שתשמש להזדהות באזור האישי של הבנק, תוגדר ע"פ הקריטריונים הבאים:
- 6-8 תווים.
- תשלב אותיות ומספרים.
- אין להשתמש ברצף של תווים חוזרים כגון: 111 או AA.
- אין להשתמש בתווים עוקבים כגון: 123 או ABC.
- אין להשתמש בתווים סמוכים במקלדת כגון QAZ או SDF.
- אין להשתמש בסיסמאות בהן נעשה שימוש בעבר.
- יש להימנע מסיסמאות קלות לניחוש כגון מס' תעודת הזהות, תאריכי לידה, שמות בני זוג או ילדים וכד'.
- אין להשתמש בקוד המזהה (קוד המשתמש), או בחלק ממנו, כסיסמה.
- בכל בעיה או שאלה ניתן לצור קשר עם מוקד שירות התמיכה של האינטרנט בטלפון 03-5130003 או בכתובת הדוא"ל: support@fibi.co.il .